sábado, 17 de abril de 2010

Hola a tothom,
En aquesta pàgina explicaré l'evolució dels cactus que he plantat aquesta primavera.
Espero que sigui útil pels no experimentats en aquesta matèria.
Salut i endavant
Dolors

1 comentario:

  1. Hola Dolors,
    Estic molt interessat en aquest tema. Espero que en pocs dies en ensenyis unes fotos dels cactus.
    Una abraçada
    XRS

    ResponderEliminar